Služby

Od velké realitní kanceláře očekáváte vlastní kvalitní webové stránky s přehlednou a navštěvovanou inzercí. Od malé realitní kanceláře pak místní a osobní znalost lokality a aktivní nabízení nemovitosti konkrétním potenciálním zájemcům. Od nás získáte obojí…

Každý z týmu společnosti SCHIFF property má více než 12-ti leté zkušenosti na realitním trhu. Díky dlouhodobé spolupráci našich makléřů s předními investory a developery působícími v Praze i celé České republice a zejména s dlouholetými klienty naší kanceláře tak získáváme kvalitní portfolio nemovitostí.

Mezi naše aktivity patří zejména:

  • realitní činnost
  • zajištění financování nákupu nemovitostí
  • správa nemovitostí
  • vyhledávání investičních příležitostí
  • inženýrská a investorská činnost
  • projektová činnost ve výstavbě
  • provádění staveb, jejich změn a odstraňování
  • poradenská činnost v oblasti obchodně - ekonomické a marketingu
  • zprostředkovatelská činnost v oblasti obchodu
  • revize a dohled nad realizací projektů

Velmi rádi Vás uvítáme v našich kancelářích v centru Prahy, kde můžete získat bližší informace či se lépe seznámit s naší nabídkou a službami. Těšíme se na Vás na rohu Václavského náměstí a Vodičkovi ulice v Paláci LIGNA, vchod pasáží Světozor.

CHCI PRODAT, JAK NA TO?

  • Zavolejte do SCHIFF property
    Zjistíme Vaše aktuální potřeby a domluvíme si termín návštěvy nemovitosti.

  • Osobní návštěva makléře
    Na schůzce s naším makléřem si dohodnete možnosti a postup spolupráce při prodeji Vaší nemovitosti. Detailním posouzením technického i právního stavu nemovitosti zjistíme reálnou tržní cenu nemovitosti, tak aby nebyla nabízena pod cenou, nebo naopak za cenu, která odradí případné zájemce svojí nereálností. To je zejména v dnešní době velice důležitý moment. Zkušený makléř má o cenách v regionu, resp. v lokalitě, ve které působí, největší přehled.
  • Podpis zprostředkovatelské smlouvy
    Na základě podpisu zprostředkovatelské smlouvy, ve které budou uvedeny naše služby a všechny podmínky prodeje jako např. požadovaná cena, výše provize a předpokládaný termín předání nemovitosti, můžeme okamžitě začít pracovat na dalších krocích potřebných k úspěšnému prodeji Vaší nemovitosti.

 Podpis naší zprostředkovatelské smlouvy Vám zajistí, že budete mít celý proces prodeje pod kontrolou!

  • Zhotovení fotodokumentace pro kvalitní prezentaci
    Snažíme se o maximální kvalitu fotografií, která je nezbytně nutná pro profesionální prezentaci Vaší nemovitosti. Kvalitně zpracovaná fotografie je základním vstupem správné inzerce.
  • Zjištění právního stavu nemovitosti
    Zajistíme a prověříme potřebné podklady a informace, které prokazují aktuální právní stav nemovitosti. Na základě tohoto odborného prověření odstraníme veškerá rizika spojená s prodejem nemovitosti
  • list vlastnictví z katastrálního úřadu
  • snímek z pozemkové mapy
  • nabývací titul, případně nájemní smlouvu
  • výpis z obchodního rejstříku
  • stanovy družstva, společenská smlouva
  • potvrzení o členství v družstvu
  • prohlášení vlastníka nemovitosti atd.

 Vaši nemovitost ihned nabídneme

  • Díky naší rozsáhlé  databází poptávajících klientů, můžeme Vaši nemovitost  nabídnout  jako žhavou novinku nejen přímým zájemcům, ale exportem z  webových stránkách SCHIFF property i na všechny největší realitní servery v ČR se Vaše nemovitost dostane ke všem potenciálním zájemcům podívejte se kde inzerujeme

 Prohlídky Vaší nemovitosti s klienty

Při osobních prohlídkách poskytujeme zájemcům komplexní informace nejen o prodávané nemovitosti, ale také o všech možnostech jejího financování.

  • Rezervace nemovitosti a uhrazení blokačního poplatku
    Kupující na základě rezervační smlouvy uzavřené s jednatelem nebo oprávněným zástupcem SCHIFF property uhradí bezhotovostním převodem blokační poplatek na úschovní účet společnosti, čímž se zavazuje nemovitost koupit.  
  • Kupujícímu nabídneme naše služby pro financování koupě nemovitosti
    Kupujícím nabízíme také možnost vyřešit financování s naším Hypotečním specialistou, který připraví všechny potřebné podklady, zajistí odhad nemovitosti i veškerou komunikaci s bankou pro zajištění toho nejúspornějšího úvěru přímo na míru. 
  • Právní servis - vypracování smluvní Smluv a dokumentů potřebných k převodu nemovitosti
    Kompletní právní servis je zajištěn advokáty s rozsáhlými zkušenostmi a je podpořen úzkou spoluprácí s daňovým poradcem, notáři a odhadci majetku.  Díky tomu jsme schopni zajistit profesionální a kompletní právní servis.

Příklad smluv v případě prodeje nemovitostí

  • Smlouva o smlouvě budoucí kupní
  • Kupní smlouva
  • Revize zástavní smlouvy v případě financování úvěrem
  • Smlouva o úschově finančních prostředků
  • Smlouva o úschově listin
  • Předávací protokol nemovitosti
  • Návrh na povolení vkladu do Katastru nemovitostí

Právní servis v případě převodu družstevního bytu

  • Smlouva o budoucím převodu členských práv a povinností
  • Smlouva o převodu členských práv a povinností
  • Smlouvu o úschově finančních prostředků
  • Smlouvu o úschově listin
  • Nájemní, nebo podnájemní smlouvy
  • Předávací protokol nemovitosti

Ve smlouvách klademe důraz mimo jiné na způsob a termín úhrady kupní ceny, předání nemovitosti a bezproblémový zápis v katastru nemovitostí.

Další služby našeho právního servisu

  • smlouva o převodu obchodního podílu
  • smlouva o finančním vyrovnání
  • svolání řádné valné hromady za účasti notáře
  • návrh na zahájení řízení ve věci zápisu změny do obchodního rejstříku
  • prohlášení vlastníka nemovitosti
  • darovací smlouvy
  • Podpis smluv
    Prodávající a kupující podepisují potřebné smlouvy za účasti realitního makléře a notáře nebo advokáta

  • Doručení do katastru nemovitostí
    Jakmile kupující uhradí všechny finanční prostředky, tedy dojde k připsání celé kupní ceny na úschovní účet notáře nebo advokáta, náš realitní makléř doručí kupní smlouvy společně s návrhem na vklad na Katastr nemovitostí (v případě financování hypotékou i smlouvu zástavní ve prospěch úvěrující banky).
  • Výplata finančních prostředků prodávajícímu
    Po provedení pravomocného vkladu v Katastru nemovitostí na kupujícího, prodávající ihned obdrží peníze dle dohody v kupní smlouvě z notářské, advokátní nebo bankovní úschovy.

  • Předání nemovitosti
    Předání nemovitosti probíhá za účasti makléře na základě předávacího protokolu, do kterého se zaznamenají stavy všech měřidel elektřiny, vody, plynu atd. a datum předání a převzetí nemovitosti.

Pokud má klient zájem, zajistíme také vypracování znaleckého posudku pro účely daně z převodu nemovitosti a vyplnění daňového přiznání
Vypracujeme znalecký posudek soudním znalcem z oboru oceňování nemovitostí, vyplníme daňové přiznání a doručíme na příslušný finanční úřad.

cityselfstorage honka 7team Banky